Alte proiecte

Videowall

Spectacular ofera solutii profesionale de formate videowall in mediul indoor, care furnizeaza experiente vizuale incredible, imposibil de evitat de catre toti cei care trec prin apropiere.

Un videowall va maximiza impactul reclamelor asupra publicului tinta, aducand un beneficiu maxim afacerii dumneavoastra.

Un exemplu concret este montarea celor doua videowalluri amplasate in cladirea BFP (fost Bancorex), ele reprezinta un plus de imagine si confort pentru privitorii ocazionali care parcurg fie zona de lobby fie cea de self-banking, in cadrul unitatii pilot BCR din apropierea Centrului Vechi. Ecranele cu un contrast si luminozitate superioara fata de ecranele normale reprezinta un stimul puternic pentru a atrage privirea clientilor si potentialilor parteneri. Avand in vedere atat conceptul de decorare cat si publicul caruia ii sunt adresate mesajele, a fost construit un playlist relevant atat din punctul de vedere al mesajului cat si al timpului de asteptare.

Corporate TV

Necesitatea de a oferi informatii corporatiste, in beneficiul angajatilor, in timp real si in mediul in care publicul tinta este cel mai receptiv la acest tip de continut, Spectacular a introdus pe piata din Romania conceptul de Corporate TV, realizand in premiera un proiect de acest fel in colaborare cu IKEA Romania.

Nevoia de a sustine comunicarile interne din partea companiei IKEA catre angajati si colaboratori a generat solicitarea de amplasare in spatiile recreative si pentru pauza de masa a unor ecrane in sistem digital signage cu circuit inchis pe care sunt difuzate informatii corporatiste, relevante pentru publicul receptor.

S-a tinut cont in alcatuirea playlist-ului atat de limbajul tipic corporate cat si de dimensiunea multiculturala a relatiilor dintre angajati, fara a transmite totusi un mesaj plictisitor si redundant.

Coloane digitale

Beneficiind de experienta dezvoltarii suporturilor publicitare de mari dimensiuni pe sistem ooh clasic a coloanelor de sustinere din metroul bucurestean, Spectacular a realizat in premiera un nou concept de suport digital pe coloane, prin imbracarea acestora intr-o structura rigida in care s-a incorporat un ecran tv de ultima generatie si un computer prin care se controleaza continutul afisat pe ecran. Structura se personalizeaza cu autocolant conform dorintelor clientului, iar pe ecran ruleaza continut dinamic foarte atractiv pentru calatori. Ecranul video se situeaza la nivelul privitorilor, atragand inevitabil atentia asupra materialului transmis de client.

Un astfel de proiect s-a realizat pentru RoImage, un important distribuitor de filme.

Proiectul a constat in personalizarea integrala a unor coloane de pe peron cu imagini atractive reprezentand diferitele categorii de filme distribuite de catre RoImage, si integrarea unui ecran TV pe care ruleaza exclusiv materialul video al clientului, constand in clipuri de promovare (trailere) a filmelor care ruleaza in fiecare luna.

Se combina astfel avantajele celor 2 tipuri de expunere: ooh clasic (print) si continut digital: impact deosebit prin personalizarea coloanei, costuri de productie mici pe toata durata campaniei (se inlocuieste doar materialul video), flexibilitate si promptitudine la inlocuirea materialului video prin sistemul propriu de administrare centralizata.

Totem interactiv

Publicitatea interactiva  este o metoda foarte eficienta pentru a comunica cu consumatorii, pentru a promova intr-o forma atractiva produse, marci, servicii sau pentru  afisare de continut corporate, politic sau de interes public.

Un astfel de proiect digital interactiv a fost realizat la metrou pentru clientul Coca Cola cu ajutorul tehnologiei Kinect (un dispozitiv periferic, care le permite utilizatorilor sa se foloseasca de consola Xbox 360 fara ajutorul unui controller fizic, ci doar folosind gesturi ale corpului si comenzi vocale). Dipozitivul, montat intr-un totem personalizat, si legat la un ecran tv de mari dimensiuni a captat atentia tuturor calatorilor din jur care au interactionat cu senzorii Xbox Kinect si s-au transformat, virtual, intr-unul dintre personajele din spotul TV Coca Cola Euro 2012.