Spectacular si noua campanie de brand a Vodafone Romania
Vodafone Romania a lansat o noua campanie de pozitionare de brand, cu mesajul „Vodafone aduce impreuna oamenii care cred in mai bine. Impreuna suntem mai puternici”. Campania „reprezinta o noua etapa in viata brandului Vodafone, care a evoluat odata cu societatea si cu aspiratiile oamenilor din Romania” (vodafone.ro). Spectacular s-a alaturat acestei initiative, furnizand spatii OOH in zone cu audienta mare, care au favorizat transmiterea eficienta a noului mesaj Vodafone, prin pozitionarea strategica a suporturilor OOH. Campania este prezenta in locuri cu trafic intens cum sunt cele din proximitatea intrarilor in statiile de metrou sau zona de asteptare a trenurilor (zona peronului).
Statia de metrou Unirii 1 a devenit din nou un brandscape „Spectacular”, realizat pentru Vodafone. Viziunea creativa a agen?iei Universal McCann impreuna cu suporturile si expertiza oferite de Spectacular au transformat acest spatiu de tranzit cu un trafic foarte ridicat intr-un brandscape memorabil, unde exclusivitatea brandului Vodafone asigura frecven?a ridicata a vizualizarii si receptarii mesajului de catre public.