Trasee de parkour si acces la metrou in superviteza cu Instant Pay de la BRD
“Gata cu asteptarea!” par sa spuna omuletii rosii din noua campanile BRD, pregatiti sa depaseasca orice obstacol, acum ca au la indemana modalitatea de plata rapida, Instant pay. Dispozitivul contactless care permite accesul in timp record la metrou, a fost promovat inca din primele zile ale anului. Principalul sau beneficiu a fost comunicat cu ajutorul traseelor de parkour, sportul viteza, conform caruia viata trebuie traita la maxim, pe repede-inainte.
Suporturile Spectacular utilizate in comunicare au fost coloanele, turnichetii de acces la metrou si o serie de spatii neconventionale - pereti interiori, coloane sau balustrade aflate deasupra peronului, escaladate de “IP Man” - omuletul rosu aflat in diverse ipostaze.
Acesta a simulat un traseu de parkour, pentru a induce ideea campaniei de acces rapid si facil pentru a calatori cu metroul.
Alaturi de media, productia proiectului neconventional a fost realizata de asemenea, de Spectacular.