Proiect special Carrefour - panouri mixte ooh clasic si ecrane digital signage

Data publicarii: 2014-06-29

Carrefour

Fiind mereu in cautarea celor mai bune platforme pentru a aduce brandurile mai aproape de clientii lor, in anul 2012 grupul Spectacular a dezvoltat un nou concept pentru spatiile publicitare de la metrou: panourile mixte clasic & digital.

Combinand publicitatea outdoor de tip clasic cu avantajele suporturilor digitale, aceste panouri au ecrane incorporate care pot reda postere digitale sau spoturi video.

Carrefour, cel mai mare retailer din Romania, a fost unul dintre primele branduri care a ales sa comunice prin intermediul acestor panouri cu clientii lor. Carrefour a utilizat aceasta platforma pentru a rula reclame video, cataloage cu oferte speciale sau alte promotii.

Bazata pe pasiunea pentru inovatie din partea ambelor companii, colaborarea dintre Spectacular si Carrefour este in desfasurare prin panouri amplasate in statiile Piata Unirii 2, Piata Victoriei 1, Obor, Crangasi si Piata Sudului.